Η Nissan αποκαλύπτει πρωτότυπη εφαρμογή για iPhone

Η Nissan αποκαλύπτει πρωτότυπη εφαρμογή για iPhone – επικοινωνία και έλεγχος μπαταρίας / κλιματισμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων


Με την εξέλιξη της τεχνολογίας που βιώνουμε σήμερα σε επίπεδο υλικού (hardware) και λογισμικού, αρκετές φορές διαφορετικές βιομηχανίες συναντώνται σε κοινά τομείς, παρόλο που φαινομενικά δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

Στην προκειμένη περίπτωση τι σχέση μπορεί να έχει ένα κινητό τηλέφωνο με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Κατά την Nissan και όσον αφορά το κινητό τηλέφωνο – θαύμα που ακούει στο όνομα iPhone, έχει απόλυτη σχέση. Βλέπετε πρόσφατα αποκάλυψε ότι αναπτύσσει μια πρωτότυπη εφαρμογή για το gadget της Apple, δια της οποίας ο χρήστης δύναται να επικοινωνήσει με το πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο EV-11 (βασισμένο στο μοντέλο Versa) της Nissan (προορίζεται για το 2010) αλλά και εν γένει με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διαθέτουν κεντρικό σύστημα υπολογιστή (ΙΤ).


Η σύνδεση μεταξύ iPhone και EV-11 προσφέρει στον ιδιοκτήτη σημαντικές πληροφορίες για τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο «πρατήριο» φόρτισης (Ιαπωνία φυσικά). Έτσι μέσω του iPhone του, βλέπει πόσο έχει φορτίσει η μπαταρία και αντίστοιχα πόσα χιλιόμετρα πορείας αντιστοιχούν, ενώ επίσης πληροφορείται για το πόση ώρα χρειάζεται μέχρι να φορτιστεί πλήρως. Επιπλέον, ενημερώνεται για το κόστος της φόρτισης.


Πέραν αυτών των ενδείξεων, η Nissan προχωρά ένα βήμα πιο πέρα, καλύπτοντας ένα μελανό σημείο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εξηγούμε: οι περισσότεροι όταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητό μας, αν κάνει ζέστη ανάβουμε αμέσως τον κλιματισμό – αν κάνει κρύο ανάβουμε αντίστοιχα το καλοριφέρ. Κανένα πρόβλημα στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι κατανάλωσης πετρελαίου / βενζίνης.

Όμως όταν είναι ηλεκτρικό και με το που γυρίσουμε την μίζα πράξουμε ένα από τα παραπάνω, απλά «ξελιγώνεται» η μπαταρία. Έτσι, μέσω της πρωτότυπης εφαρμογής στο iPhone και απλά κάνοντας «κλικ» στην κατάλληλη επιλογή, ο χρήστης μπορεί να πληροφορηθεί την θερμοκρασία στο εσωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου και αν το θελήσει να ανάψει το καλοριφέρ / κλιματισμό όσο το αυτοκίνητο φορτίζει στο «πρατήριο», ώστε όταν μπει, να έχει την επιθυμητή θερμοκρασία χωρίς να έχει επιβαρυνθεί η μπαταρία. Ενδιαφέρον το παράδειγμα της Nissan, αυτό που παραμένει είναι να παρακολουθήσουμε αν θα προβούν σε παρόμοιες προτάσεις και άλλοι κατασκευαστές.



www.zougla.gr