Την ώρα που η αγορά των επιφανειών αφής σε τηλέφωνα και διάφορες άλλες συσκευές έφτασε στο αποκορύφωμά της εντός του 2009, η επόμενη τάση ακούει στο όνομα 3D και το 2010 θα είναι η χρονιά της. Με τις αρκετές κυκλοφορίες 3D ταινιών στον κινηματογράφων (με αποκορύφωμα το Avatar του James Cameron), το cinema άρχισε ήδη να αξιοποιεί τη νέα τεχνολογία και το βάρος πλέον θα πέσει στο να πειστεί το καταναλωτικό κοινό να αγοράσει μία 3D-ready τηλεόραση. Ήδη η LG έχει δηλώσει πως αναμένει να πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο συσκευές νέας τεχνολογίας, επενδύοντας κυρίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ν. Αφρικής που θα λάβει χώρα το καλοκαίρι.
Παράλληλα, τη μετάβασή τους στην 3D πραγματικότητα αναμένεται να κάνουν και άλλες αγορές όπως αυτές του gaming και των υπολογιστών. Από την πλευρά της Microsoft, η Julie Larson-Green (υπεύθυνη για τον τομέα του feedback από τους πελάτες), δήλωσε πως η επόμενη δεκαετία θα χαρακτηριστεί από τις τρεις διαστάσεις στην οικιακή ψυχαγωγία και ο κολοσσός του Redmond θα αρχίσει σιγά-σιγά να αποκαλύπτει τα σχέδιά του.
nooz.gr
Παράλληλα, τη μετάβασή τους στην 3D πραγματικότητα αναμένεται να κάνουν και άλλες αγορές όπως αυτές του gaming και των υπολογιστών. Από την πλευρά της Microsoft, η Julie Larson-Green (υπεύθυνη για τον τομέα του feedback από τους πελάτες), δήλωσε πως η επόμενη δεκαετία θα χαρακτηριστεί από τις τρεις διαστάσεις στην οικιακή ψυχαγωγία και ο κολοσσός του Redmond θα αρχίσει σιγά-σιγά να αποκαλύπτει τα σχέδιά του.
nooz.gr