Στην ελίτ των εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών που δουλεύουν εντατικά σε παιχνίδια που αξιοποιούν το «Project Natal», συγκαταλέγονται οι Activision Blizzard, Bethesda Softworks, CAPCOM, Disney Interactive, Electronic Arts, Konami, MTV Games, Namco Bandai, Sega, Square Enix, THQ Inc. και Ubisoft. Στο σύνολο τους, αυτές οι εταιρείες εκπροσωπούν περισσότερο από το 70 % των πωλήσεων λογισμικού τρίτων για κονσόλες αυτής της γενιάς αλλά και την πλειοψηφία των πλέον αναγνωρισμένων βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο.
«Το Project Natal δίνει στους δημιουργούς του κλάδου την ελευθερία να οραματιστούν νέες εμπειρίες», δήλωσε ο Don Mattrick, Senior Vice President των Interactive Entertainment Business της Microsoft Corp. «Η υποστήριξη αυτών των επινοητικών συνεργατών μαρτυρά τον ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει το Project Natal μεταξύ των πλέον δημιουργικών ταλέντων στον κλάδο και αποτελεί περίτρανη απόδειξη του ότι το Xbox 360 όχι μόνο προσφέρει τα καλύτερα παιχνίδια για υψηλής ποιότητας ψυχαγωγία , αλλά το ότι θα εξακολουθήσει να κατέχει ηγετική θέση, παρουσιάζοντας νέους τρόπους διασκέδασης στο μέλλον.»
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα project, που εμπνέονται από το «Project Natal», θα ανακοινωθούν στο μέλλον.
Ενισχύοντας τον ήδη υπάρχοντα ενθουσιασμό για το «Project Natal», το Xbox 360 φιλοξένησε ένα δυναμικό πάνελ στο Tokyo Game Show, αποτελούμενο από τρεις διακεκριμένους Ιάπωνες που θεωρούνται αυθεντίες στον κλάδο: τον Keiji Inafune της CAPCOM, δημιουργό των «Mega Man» και «Dead Rising», τον Toshihiro Nagoshi της Sega, δημιουργό του «Super Monkey Ball» και τον Hideo Kojima της Konami, δημιουργό της σειράς «Metal Gear Solid». Οι τρεις δημιουργοί συζήτησαν για τις δυνατότητες των νέων εκπληκτικών εμπειριών που θα μπορεί να βιώσει κανείς μέσω του «Project Natal».
Το «Project Natal», τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, είναι η κωδική ονομασία ενός εντελώς νέου τρόπου παιχνιδιού. Συνδυάζοντας μία κάμερα RGB, έναν αισθητήρα βάθους και ένα πολυδιάστατο μικρόφωνο μαζί με ειδικό λογισμικό, το «Project Natal» παρέχει στους παίκτες τη δυνατότητα να παίζουν με ένα νέο ρεαλιστικό και φιλικό τρόπο, καταρρίπτοντας τα εμπόδια που συνεπάγεται η χρήση χειριστηρίων και αξιοποιώντας τη κίνηση, ομιλία και όραση του παίχτη.
Οι εταιρείες που έλαβαν τα development kits από τη Microsoft στις αρχές του Ιουνίου αξιοποίησαν τα εγκαίνια του Tokyo Game Show για να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους για το «Project Natal». «Το Project Natal της Microsoft μπορεί να επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες παίζουν αθλητικά παιχνίδια», δήλωσε ο Πρόεδρος της EA Sports, Peter Moore. «Κάποιες από τις κορυφαίες ομάδες ανάπτυξης μας στην EA πειραματίζονται με αυτά τα εργαλεία με στόχο να ανανεώσουν κατηγορίες όπως τα αθλητικά παιχνίδια και τα παιχνίδια racing.»
«Η Activision στηρίζει την καινοτομία που θα φέρει το Project Natal στην βιομηχανία παιχνιδιών και την αλλαγή στην όλη αντίληψη και εμπειρία που θα ζήσουν οι καταναλωτές όσον αφορά στα βιντεοπαιχνίδια. Ήδη ομάδες ανάπτυξης δουλεύουν πάνω στο Project Natal και τα εργαλεία του, ώστε να διερευνήσουν τα περιθώρια δημιουργίας που ενέχει αυτή η νέα τεχνολογία», δήλωσε ο Dusty Welch, Senior Vice President and Head of Publishing της Activision/Blizzard.
«Πιστεύω ακράδαντα ότι το Project Natal θα διευρύνει τον ορίζοντα του gaming. Πρόκειται για άλλο ένα στοιχείο που συμβάλλει στην επιτυχία του Xbox 360 και επιδεικνύει στους χρήστες το εύρος της ψυχαγωγίας που προσφέρει», δήλωσε ο Keiji Inafune, managing corporate officer and head of Research & Development Management Group της CAPCOM. «Προσωπικά, είμαι και εγώ εξαιρετικά ενθουσιασμένος με το Project Natal. Είναι γεγονός ότι θα αφυπνίσει το δημιουργικό μας πνεύμα. Πιστεύω ότι θα σηματοδοτήσει την έλευση νέων μορφών παιχνιδιού και νέων εκπλήξεων για τους λάτρεις του Xbox 360 και θα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός απόλυτα πρωτότυπου περιεχομένου. Το Project Natal είναι αναμφισβήτητα μια νέα τεχνολογία, την οποία ο κόσμος πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίσει.»
«Η Ubisoft διαβλέπει τεράστιες δυνατότητες στο Project Natal. Με την τρισδιάστατη κάμερα, το ίδιο το σώμα του χρήστη μπορεί να αποτελέσει μέσο χειρισμού», δήλωσε ο Yves Guillemot, chief executive officer της Ubisoft. «Πλέον καταργείται οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να αντιμετώπιζαν οι παίκτες στο παρελθόν εξαιτίας της χρήσης των παραδοσιακών χειριστηρίων. Η Ubisoft ήδη αξιοποιεί αυτή τη σημαντική εξέλιξη, προγραμματίζοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών που προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία και ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερο κόσμο να παίξει βιντεοπαιχνίδια.»
zougla.gr